Notícies de Viladamat

Per primera vegada al municipi, l’equip de govern ha fet pública de forma clara i entenedora el pressupost de l’Ajuntament per el proper any 2012. En una presentació que va durar poc més d’una hora, tots els assistents van poder conèixer quines són les fonts d’ingressos del seu ajuntament i quines són les partides de despesa. Aquesta primera sessió informativa va permetre que els veïns i veïnes de Viladamat que estaven interessats en la gestió financera del municipi poguessin començar a familiaritzar-se amb el pressupost. Amb això l’equip de govern pretén començar a motivar les viladamatenques de cara a poder fer uns pressupostos participatius, on tan particulars com associacions expressin les seves opinions respecte les despeses i es pugui debatre i consensuar un pressupost adequat a les necessitats reals del municipi.
Una quarantena de persones van assistir el passat dissabte 11 de juny al ple d'investidura de l'ajuntament de Viladamat.
Els 4 regidors de la CUP van prometre per imperatiu legal el seu càrrec, i es van comprometre, no per imperatiu legal, sinó per voluntat pròpia, portar a terme un model de poble basat en la transparència, el diàleg, la participació i la bona gestió. L'alcaldessa de la CUP, Irene Palol, va exposar els eixos de treball de la CUP de Viladamat i va obrir les portes a totes les entitats i associacions del poble així com a tots els veïns i veïnes de Viladamat.
Així doncs, la CUP de Viladamat espera poder complir amb els objectius previstos.
Des de la CUP volem agrair molt especialment el suport que hem rebut de la gent de Viladamat durant aquesta campanya. Agraïm moltíssim, que el poble de Viladamat ens hagi fet confiança, i ens hagi donat la oportunitat de demostrar que una altra manera de fer política és possible. Ara, esperem que pugeu a la barca amb nosaltres, i que amb la il•lusió i les ganes de treballar que tenim, ens ajudeu a construir un poble cohesionat, on tots els veïns i veïnes puguin sentir-se’n partíceps, i on domini la justícia, la democràcia i la solidaritat.
Gràcies a tots i totes.
Ben aviat, tots els veïns i veïnes decidirem qui volem que governi el nostre municipi. La CUP de Viladamat estem a punt per entrar en joc.
La llista de la CUP de Viladamat per a les properes eleccions municipals és una llista continuista, amb gent implicada en totes les associacions del poble i amb ganes de treballar per Viladamat.
La CUP de Viladamat edita el darrer Pamflet abans de les eleccions municipals.
La III calçotada ha superat totes les previsions, van aplegar-se 120 persones i durant tot el matí es van coure gairebé 2000 calçots.
Tal i com es va acordar en l'assemblea de la CUP celebrada el passat dia 19 de febrer,
Irene Palol i Ribas de 32 anys d'edat, que treballa de directora d'una escola pública, serà la cap de llista de la Candidatura d'Unitat Popular de Viladamat.
Durant les pròximes setmanes la CUP de Viladamat organitzarà punts de trobada amb les diferents entitats i associacions del poble, amb l’objectiu d’elaborar un programa electoral el màxim de participatiu.
La CUP de Viladamat ha destinat els anys 2009 i 2010 el sou que li pertoca com a regidoria, a les entitats del poble.

Pàgines